Informujemy, że potwierdzenie woli przyjęcia do XVII LO odbywa się poprzez dostarczenie wymienionych poniżej dokumentów. Termin dostarczenia dokumentów: 15-21 lipca 2025r. do godz. 15.00.

Wymagane dokumenty:
1. Oryginał świadectwa ukończenia szkoły podstawowej.
2. Oryginał zaświadczenia o wynikach egzaminu ósmoklasisty.
3. Karta zdrowia.
4. Dwie fotografie opisane na odwrocie imieniem i nazwiskiem + data urodzenia.
5. Druk informacji wynikających z przepisów prawa niezawartych we wniosku o przyjęcie do szkoły - link
6. Druk oświadczenia dotyczącego uczestniczenia w zajęciach religii i/lub etyki (również klasa OH) – link
7. Regulamin korzystania z szafek (musi być podpis ucznia i rodzica) - link
8. Zgoda na wykorzystanie wizerunku - link
9. Klasa IE2 (oddział dwujęzyczny) - informacja o wyborze przedmiotu, którego kandydat chciałby się uczyć na poziomie rozszerzonym - biologia, geografia, historia - link
10. Klasy IA, IB, IC – informacja o wyborze drugiego języka obcego (j. niemiecki lub j. hiszpański) – link
11. Kwestionariusz (tylko osoby, dla których nie byliśmy szkołą pierwszego wyboru - można dostarczyć oryginał, który kandydat wypełniał w czasie rekrutacji na stronie naboru).